English

تقدیر معاون رئیس جمهور از مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛

کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی، کمیته امداد استان اصفهان رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی را کسب کرد.

کمیته امداد استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در جشنواره شهید رجایی با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر مرتضوی استاندار اصفهان، از کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تجلیل شد.

براساس این گزارش، کمیته امداد استان اصفهان در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه‌ برتر اجرایی معرفی و تندیس تقدیر این موفقیت که به امضای استاندار اصفهان و رئیس ستاد جشنواره رسیده به کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

گفتنی است؛ جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور ارزیابی فرایند خدمات دستگاه های اجرایی در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان ها برگزار می شود. امسال در این فرایند، دستگاه های اجرایی با توجه به رسالت خود به ۶ گروه تقسیم شدند و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در گروه سلامت و رفاه اجتماعی در میان ۱۴ دستگاه، رتبه برتر را از آن خود کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه