English

معاون اجرایی رئیس جمهور :

پرهیز از تشریفات و تجملات باید در شاخص‌ ارزیابی مدیران باشد

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:پرهیز از تشریفات و تجملات باید در شاخص‌ ارزیابی مدیران باشد، آسانسور‌های اختصاصی و ماشین‌های آنچنانی مسائلی است که پدر کشور را در آورده است.

پرهیز از تشریفات و تجملات باید در شاخص‌ ارزیابی مدیران باشد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محسن منصوری در حاشیه مراسم بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با بیان این که مدیران باید به شکلی رفتار کنند که کارمندان مجموعه آن‌ها از حضورشان ناراضی نباشند، گفت: شهید رجایی از مصادیق چنین مدیرانی بود، مسؤول باید از جنس مردم باشد.

وی افزود: برای ارزیابی دقیق باید نقشه کلان انقلاب اسلامی را درست درک و تحلیل کنیم و نسبت خود با این نقشه را بسنجیم؛ باید ببینیم از نقطه‌ای که در آن قرار داریم، تا نقطه مطلوب چقدر فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر انقلاب این نقشه را در چندین برهه تبیین کردند،گفت: ۵ گام تحقق این نقشه عبارتند از تحقق انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی که در حال حاضر در گام تحقق دولت اسلامی هستیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به خوبی می‌دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.

منصوری با بیان این که مقام معظم رهبری دو تعریف اصلی از دولت دارند، گفت: دو بال پر قدرت دولت اسلامی کارگزاران و روش و منش آن‌ها  و نظامات و فرایندها است که با تقویت این دو بال به سمت تحقق دولت اسلامی حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره باینکه نیروی انسانی اولویت اصلی کشور است، افزود: در حوزه مدیریتی باید در کارگزاران تحول ایجاد کنیم از این رو شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی اولویت کشور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که سال به سال شاهد پویایی جشنواره شهید رجایی هستیم، افزود: در این دولت، رویکرد ارزیابی‌ها در جشنواره شهید رجایی تغییر کرده است که جای تقدیر دارد.

منصوری گفت: تقویت گفتمان انقلاب اسلامی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این که دستگاه خدماتی بگوید ما در این فضا‌ها نیستیم، حرف غلطی است، ممکن است یک معلم زیست از یک معلم دینی در تقویت تعالیم دینی موثرتر عمل کند چون زاویه دید آن متفاوت است.

این مقام مسئول گفت: شاخص‌های اسلامی و انقلابی باید در کنار شاخص‌های تخصصی و تجربی در یک بستر مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کار میدانی کمتر در شاخص‌ها وجود دارد، میز مدیریتی باید در بین مردم باشد، مردم‌داری و مردم‌سپاری در حرف گفته می‌شود اما کمتر عمل می‌شود؛ در پیچیده‌ترین مسائل امنیتی نیز استفاده از ظرفیت مستقیم مردم می‌تواند کارگشا تر از دخالت دولت باشد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در شاخص ارزیابی مدیران باید افزایش سرمایه اجتماعی به صورت علمی، عمل سریع مومنانه و انقلابی، تقویت فضای انقلابی کشور و جبهه انقلاب نیز مد نظر قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه