English

مسئول دفتر ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

علی چشمه نور، مسئول دفتر ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از کسب رتبه سوم این دستگاه اجرایی در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در سال 1401 خبر داد.

کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی چشمه نور گفت: هرساله ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور در رویدادی با عنوان جشنواره شهید رجایی با نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ها رقابت می کنند.

وی افزود: در این جشنواره و در زمینه شاخص‌های اختصاصی و عمومی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها مورد داوری قرار گرفتند که در نهایت و بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مجموع این شاخص‌ها، رتبه سوم را در میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها را در سال 1401 کسب نمود.

چشمه نور ادامه داد: این ارزیابی که به ‌صورت سالانه انجام می‌شود در راستای انتخاب ادارات برتر در خدمات‌رسانی به ملت شریف ایران و شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن و ارتقاء فرهنگ ‌سازمانی و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی به استناد مفاد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد که ثمره آن افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری و تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار می باشد.

وی گفت: همچنین کسب رتبه اول در بین دستگاه‌های عضو گروه فرهنگی، علمی و آموزشی استان در سال 1401 از دیگر عناوین کسب ‌شده توسط این اداره کل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه