English

برای اولین بار در کشور:

کارگاه تخصصی مد ولباس در اردبیل برگزار شد

اولین کارگاه تخصصی مد و لباس با حضور اساتید برجسته کشوری و نیز۶۰نفر از طراحان و فعالان حوزه مد و لباس در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل برگزار شد.

کارگاه تخصصی مد ولباس در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،  اولین کارگاه تخصصی مد و لباس که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل و با همراهی کارگروه سامان دهی مد و لباس کشور و در راستای برنامه های دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار شد  با استقبال فعالان هنر صنعت مد و لباس در استان همراه بود.

رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و جهانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل در بازدید از این کارگاه تخصصی و دیدار با شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با قدردانی از اهتمام ارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در پیشگامی برای برگزاری این دوره تخصصی،برگزاری این کارگاه را در ارائه الگوهای مناسب برای لباس های مجلسی و اجتماع زنان و مردان تاثیرگذار خواندند.

وی با اعلام اینکه این کارگاه برای اولین بار در کشور و به میزبانی اردبیل برگزار می شود، از آمادگی استان برای برگزاری دوره های پیشرفته مد و لباس خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل نیز جشنواره بین المللی مد و لباس فجر را گامی مهم در معرفی طرح های جدید متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی برای زنان و مردان جامعه خواند.

در این کارگاه تخصصی که با استقبال فعالان هنر صنعت مد و لباس در استان همراه بود، بر حضور تاثیرگذار هنرمندان و طراحان در تولید لباس مورد نیاز برای اقشار مختلف مردم تاکید شد.

رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و جهانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل در بازدید از این کارگاه تخصصی و دیدار با شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، برگزاری این کارگاه را در ارائه الگوهای مناسب برای لباس های مجلسی و اجتماع زنان و مردان تاثیرگذار خواندند.

وی با اعلام اینکه این کارگاه برای اولین بار در کشور و به میزبانی اردبیل برگزار می شود، از آمادگی استان برای برگزاری دوره های پیشرفته مدو لباس خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل نیزجشنواره بین المللی مد و لباس فجر را گامی مهم در معرفی طرح های جدید متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی برای زنان و مردان جامعه خواند. اولین کارگاه تخصصی مد و لباس با حضور اساتید برجسته کشوری و نیز۶۰نفر از طراحان و فعالان حوزه مد و لباس در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه