English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

کسب رتبه برتر شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جشنواره شهید رجایی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه برتر این شرکت در ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1401 خبر داد.

کسب رتبه برتر شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی که هر ساله تحت عنوان جشنواره شهید رجایی، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می شود،

وی خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با کسب ۱۰۰۰ از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز، در شاخص های اختصاصی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان اردبیل معرفی و انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: همچنین این شرکت با تحقق بیش از 90 درصدی در مجموع دو شاخص عمومی و اختصاصی و با ارتقاء دو پله‌ای نسبت به جایگاه سال ماقبل آن، به عنوان رتبه نهم در میان 53 دستگاه اجرایی شرکت کننده در ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال گذشته استان شناخته شد.

علایی، تلاش و همکاری مدیران و تمامی کارکنان را دو عامل مهم و اساسی در کسب این موفقیت عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد، با تداوم همکاری و همدلی کارکنان، شاهد بهبود مستمر فرآیندها، خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی مراجعین و سرمایه گذاران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه