English

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی:

شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد

مدیر کل شیلات هرمزگان از کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال و توسعه فعالیت های اقتصادی توسط اداره کل شیلات استان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و جمعی از مسئولان اداره کل شیلات استان خبر داد.

شیلات هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف بررسی عملکرد سازمان ها و دستگاه های اجرایی و در راستای توسعه سلامت اداری و ارتقای سطح کیفی خدمت رسانی ادارات به مردم  برگزار می شود که خوشبختانه شیلات هرمزگان در سال های اخیر در این جشنواره توانسته عناوین برتر و برگزیده ای را به خود اختصاص دهد.

وی کسب این موفقیت و دیگر موفقیت ها و خدمات توسط اداره کل شیلات هرمزگان را در پی حمایت های سازمان شیلات ایران، استانداری هرمزگان و همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی و حمایت و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر دستگاههای مرتبط خواند.

وی افزود: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد تحقق برنامه ها و درخشش شیلات استان در رونق تولید، اشتغال زایی و توسعه باشیم.

مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت مردمی ، شاهد توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه