English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبرداد؛

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای راه اندازی ۱۰ هزار طرح از مشاغل مددجویان اصفهانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی ۱۰ هزار و ۵۸۰ طرح از مشاغل مددجویان، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای راه اندازی ۱۰ هزار طرح از مشاغل  مددجویان اصفهانی
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، احمد رضایی درجمع خبرنگاران با تاکید براینکه مساله اشتغال در صدر برنامه های کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: با همراهی بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات و دستگاه هایی همچون فنی و حرفه ای در ارائه گواهی مهارت، بسترهای لازم برای ورود مددجویان به عرصه اشتغال فراهم می شود.  

وی با بیان اینکه در این مدت اعتباری بالغ بر یک و دو دهم همت برای اشتغال مددجویان تحت حمایت، تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: متقاضیان دریافت وام اشتغال در ۵ دهک پایین درآمدی جامعه نیز، با داشتن شرایطی از جمله سرپرست خانواده، عدم بیمه اجباری و ارائه جواز شغلی معتبر می توانند نسبت به ارائه درخواست تسهیلات اقدام تا سایر مراحل آن و تایید ناظر طرح انجام پذیرد.

رضایی همچنین به دو مسیر مهم برای ایجاد و پایدارسازی مشاغل اشاره داشت و افزود: با شناسایی شرکت هایی که می توانند از طریق زنجیره های تولید زمینه اشتغال را فراهم کنند و از طرفی برای پشتیبانی از فروش محصولات و تولیدات مددجویان، در بستر فضای مجازی، ارتباطات خوبی برقرار شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ، بیشترین اشتغال مددجویی را در زمینه مشاغل خدماتی عنوان کرد و گفت: در این مدت ۵ هزار و ۳۷۱ مددجو در زمینه مشاغل خدماتی، هزار و ۶۵۵ نفر در زمینه فرش و گلیم و صنایع دستی و هزار و ۶۳۴ مورد در حوزه پرورش دام، طیور، آبزیان و زنبورداری همچنین هزار و۹۲۰ فرصت شغلی در زمینه حمل و نقل و صنعت، ایجاد شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه