English

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی :

احداث زیرگذر در مناطق حادثه خیز و توسعه شبکه فیبر نوری از مهمترین خدمات شهرداری نجف آباد است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قسمت هشتم داستان خدمت تحقق مطالبات شهروندان در ایجاد زیرساخت های ترافیکی و تدوین ملزومات آینده نگری در مدیریت شهر هوشمند است.

احداث زیرگذر در مناطق حادثه خیز و  توسعه شبکه فیبر نوری از مهمترین خدمات شهرداری نجف آباد است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،ابوالفضل ابوترابی در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شاخص و محله محور شهرداری نجف آباد بیان کرد: احداث زیرگذر در مناطق حادثه خیز و  توسعه شبکه ملی فیبر نوری نجف آباد به عنوان زیرساخت مهم و ظرفیت فوق العاده در ایجاد اینترنت پرسرعت را از مهمترین بخش های قسمت هشتم داستان خدمت دانست.

وی اجرایی شدن پروژه های عمرانی دو زیرگذر فرهنگ و زیتون در مناطق چهار و پنج را مطالبه دیرینه مردم و نیاز مبرم مسیرهای شهری و اتصال به کمربندی های شمال و جنوب دانست.

 این نماینده مجلس نقاط مذکور را از حادثه خیز ترین مناطق شهری دانست که کلنگ زنی و اجرای این زیرگذرها می تواند گامی بلند در راستای کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر و فراهم نمودن بستری ایمن در اتصال به کمربندی های شمالی و جنوبی شهر خواهد بود.

ابوترابی آینده نگری لحاظ شده در تحقق افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت تا هزار مگابیت بر ثانیه با تعریف پروژه  توسعه شبکه ملی فیبر نوری (FTTx) نجف آباد را حرکتی عظیم به سمت هوشمندسازی پایدار شهری دانست که در قسمت هشتم داستان خدمت عملیات اجرایی آن آغاز و با حفاری 220 کیلومتر در طول مناطق شهری را تحت پوشش این ظرفیت فوق العاده قرار خواهد داد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تشریح مهمترین مزایای بستر فیبر نوری مانند پهنای باند بسیار بالا، پوشش دهی مسافت طولانی تر، مقاومت در برابر تداخل الکترومغناطیسی، ریسک امنیتی پایین، افزایش پهنای باند ساده و .. افزود: با انعقاد این قرارداد و شروع عملیات اجرایی آن، خیز بلند و اقدام عملی شهرداری نجف آباد برای هوشمندسازی شهر و ایجاد مقدمات تحقق توسعه پایدار نجف آباد میسر خواهد بود.

ابوالفضل ابوترابی ضمن گرامیداشت مقام شامخ مادران شهدا، از حضور این سرمایه های معنوی در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شاخص و محله محور قسمت هشتم شهرداری نجف آباد به عنوان برکت و نعمت الهی یاد کرد و گفت: در طول سالیان گذشته قهرمان واقعی مادران شهید بودند که ارزشمندترین داشته خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و باعث قوام و تنومندی درخت اسلام در ایران شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه