English

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از گذر آقا نورالله نجفی اصفهان با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه گذر تاریخی گردشگری آقانورالله نجفی در آستانه بهره برداری قرار دارد، گفت: ۲۲ میلیارد تومان برای آزادسازی و ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای این گذر 3 هزار متر مربعی هزینه شده است.

بهره‌برداری از گذر آقا نورالله نجفی اصفهان با 32 میلیارد تومان اعتبار
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،محمدباقر کلاهدوزان با بیان اینکه شهرداری اصفهان در این دوره تعیین تکلیف پروژه گذر آقانورالله نجفی را در دستور کار قرار داد، اظهار کرد: پس از اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان طرح درخور بافت تاریخی و آثار ارزشمند میراث فرهنگی را به تصویب رساند، عملیات اجرایی این گذر آغاز و بخش بازآفرینی بدنه آن انجام شد.

وی افزود: همچنین با آزادسازی قسمت‌هایی از این گذر، نیمی از پروژه اجرایی شد تا این خیابان از سمت نشاط به سمت میدان از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ساماندهی، بدنه‌سازی و کف‌سازی را از دیگر بخش‌های تکمیل پروژه گذر آقانور الله نجفی دانست و گفت: این پروژه شامل المان، باغچه و مبلمان شهری است، اما به‌منظور استحکام‌بخشی و زیبایی، در بعضی نقاط برای بازآفرینی بافت قدیمی و سنتی از کاهگل استفاده شده است.

وی با اشاره به کف‌سازی کامل، سنگ فرش و احداث باغچه حدفاصل حوزه علمیه و مسجد شیخ لطف‌الله به‌عنوان بخشی از پروژه ساماندهی گذر آقا نورالله ادامه داد: با همکاری کمیسیون ماده ۵ و اداره کل میراث فرهنگی قفل مشکلات این گذر گشوده شد.

کلاهدوزان با بیان اینکه طول پروژه ساماندهی گذر آقا نورالله ۴۰۰ متر است، گفت: ۲۲ میلیارد تومان برای آزادسازی و ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای این گذر 3 هزار متر مربعی هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه