English

علیرضا نصر اصفهانی:

اجرای پروژه های عمرانی امید را در مردم احیا می کند

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: با اجرای پروژه های عمرانی می توانیم امید را در مردم احیا کنیم.

 اجرای پروژه های عمرانی امید را در مردم احیا می کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در بیست و هشتمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرها در شهر اصفهان با اشاره به اینکه با اجرای پروژه های عمرانی می توانیم امید را در مردم احیا کنیم، اظهار کرد: امیدواری مردم متاثر از اقداماتی است که شهرداری ها انجام می دهند و دولت هم در شرایطی قرار دارد که نمی توان انتظاری بیش از این از آن داشت، از همین رو باید شهرداری ها شرایط بهبود زندگی برای مردم را در شهرها فراهم کنند.

وی افزود: امیدواری مردم متاثر از اقداماتی است که شهرداری ها انجام می دهند، از همین رو باید شهرداری ها شرایط بهبود زندگی برای مردم را در شهرها فراهم کنند.

علیرضا نصر اصفهانی گفت: در این زمینه به مدیران جسوری که فکور باشند احتیاج داریم که برای اجرا برنامه ریزی و جسارت داشته باشند. ما این شرایط را در شهر اصفهان داریم و با همراهی شورای شهر زمینه این کار فراهم شده است.

رئیس شورای شهر اصفهان اظهار داشت: هماهنگی درون بخشی و درک و فهم مشترک از مباحث از یک سو و از سوی دیگر هماهنگی برون بخشی برای اجرای طرح ها با بخش های بیرون از شهرداری ها، از لازمه های پیش برد پروژه های عمرانی در شهرهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه