English

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر اصفهان:

خدمت به افراد معلول وظیفه شرعی و قانونی است

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: خدمت به افراد معلول و توان‌خواه یک وظیفه شرعی و قانونی است.

خدمت به افراد معلول وظیفه شرعی و قانونی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،ابوالفضل قربانی در آیین بهره‌برداری از ۵ دستگاه ون ویژه افراد دارای معلولیت در اصفهان و رونمایی از سامانه همیار گفت:اختصاص ۵ دستگاه ون برای خدمت‌رسانی به معلولین اقدام ارزشمندی است که امیدواریم مقبول معلولین عزیز شهرمان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری تسهیل رفت‌وآمد در شهر برای معلولین را در دستور کار دارد و اگرچه تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم اما از این امر غافل نمانده‌ایم.

این مقام مسئول گفت: لایحه تخصیص ۵دستگاه ون به معلولین طی ۶روز در شورا تصویب و بر التزام شهرداری به افزایش تعداد ون‌ها تاکید شد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:آموزش رانندگان ون‌ها، تجهیز ون‌ها به امکانات لازم و درنظر گرفتن اولویت‌ها در خدمت‌رسانی به معلولین از تاکیدات مربوط به این طرح است.

قربانی اظهار داشت: مناسب‌سازی یکی از بحث‌های جدی در مدیریت شهری است که از دیرباز به آن توجه می‌شده است و در مکان‌هایی همچون شهرداری تا حدودی انجام شده و در سایر ارگان‌ها نیز باید کامل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه