English

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خبرداد:

اجرای برنامه های گردشگری برای ۷ هزار دانشجوی خارجی

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: برای 7 هزار دانشجوی خارجی که در دانشگاه‌ها حضور دارند، برنامه‌های گردشگری اجرا می‌شود.

اجرای برنامه های گردشگری برای 7 هزار دانشجوی خارجی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، کمال حیدری در جلسه علنی شورا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان توجه به قشر جوان را از دغدغه‌های اصلی در حوزه فرهنگ دانست و اظهار کرد: در این راستا برنامه‌ای به مناسبت بازگشایی دانشگاه با عنوان «سلام دانشجو » در دانشگاه‌ها برگزار و از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو استقبال شد.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرداری در حوزه‌های علمی، هنری و فرهنگی در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته، گفت: برگزاری همایش‌ها، مسابقات و جشنواره‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است، همچنین برای 7 هزار دانشجوی خارجی که در دانشگاه‌ها حضور دارند، برنامه‌های گردشگری اجرا می‌شود.

به‌گفته حیدری، طرح «نشاط» در قالب اجرای تئاتر، اکران فیلم و برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری اولین رویداد ورزشی دانشجویان با عنوان «مولای عرشیان» و «بانوی قدسیان» و همچنین برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت» تصریح کرد: در حال حاضر توجه ویژه به صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفته است، همچنین با توجه به دغدغه‌هایی که دانشجویان در مورد جامعه دارند، بستر را برای حضور آن‌ها در مناطق محروم فراهم کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه