English

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان مطرح کرد:

کاهش آلودگی هوای اصفهان با تکمیل رینگ چهارم ترافیکی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: یکی از تاثیرات مهم تکمیل پروژه رینگ چهارم این است که می‌تواند منجر به کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلودگی هوا در شهر اصفهان شود.

کاهش آلودگی هوای اصفهان با تکمیل رینگ چهارم ترافیکی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هوشنگ نظری‌پور با اشاره به اینکه از کیلومتر صفر تا کیلومتر 7 حلقه چهارم ترافیکی در محدوده منطقه ۱۵ قرار گرفته و آزادسازی آن به عهده این منطقه است، گفت: از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۱۴۰۰ این پروژه آزادسازی شده و عملیات عمرانی آن در حال انجام است.

او افزود: با توجه به اینکه هنوز در 2 محله دهنو و خاتون‌آباد ساخت‌وسازهایی وجود دارد، از کیلومتر ۱۴۰۰ تا ۲۴۰۰ آزادسازی به کندی پیش رفته، اما از کیلومتر ۲۴۰۰ تا ۶۷۰۰ آزادسازی‌ها و فعالیت‌های عمرانی آن انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: از حدود ۱۲۹ ملکی که در محله‌های دهنو و خاتون‌آباد در مسیر اجرای پروژه رینگ چهارم  ترافیکی وجود داشته ۱۴ ملک هنوز آزادسازی نشده است، اما می‌توان گفت از ۱۰۰ درصد آزادسازی ۹۸ درصد آن انجام شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق قولی که داده بودیم، آزادسازی مسیر رینگ در محدوده منطقه ۱۵ تا سی‌ام آبان ماه سال جاری انجام شد.

نطری پور با بیان اینکه جلسات متعددی با مالکان املاکی که آزادسازی نشده اند برگزار شده اما به نتیجه قابل قبولی منتهی نشده است، ادامه داد: از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری هستیم و امیدواریم هرچه زودتر آزادسازی این املاک انجام شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه آزادسازی‌های موردنظر تا خردادماه سال آینده انجام شود، گفت: تکمیل پروژه رینگ چهارم اهمیت و ضرورت زیادی برای شهر دارد و یکی از نتایج آن کاهش ترافیک شهر و آلودگی هوا خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه