English

شهردار نجف آباد مطرح کرد؛

اشتیاق و انگیزه خدمات رسانی با روحیه و تفکر حاکم بر نهاد مقدس بسیج

شهردار نجف آباد گفت: با تکیه بر روحیه و تفکر حاکم بر نهاد مقدس بسیج، دشواری های راه خدمت، به اشتیاق و انگیزه خدمات رسانی شایسته مبدل می گردد.

اشتیاق و انگیزه خدمات رسانی با روحیه و تفکر حاکم بر نهاد مقدس بسیج
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، عبدالرسول امامی در آیین شروع بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت هفتم جریان خدمت به ارزش 87 میلیارد تومان، اتکا به خصلت مردم داری و صفت نیکوی خدمت خاضعانه برآمده از بطن نهاد مردمی بسیج را یاری دهنده طی مسیر خدمت و باعث جلب اعتماد مردم و کسب رضایت الهی دانست.

وی با نثار درود و سلام به روح پرفتوح امام راحل این خلق کننده بسیج لشکر مخلص خدا، شهدای بسیجی دفاع مقدس، مدافعان سلامت و امنیت و تمامی آنانی که با روحیه بسیجی به مقام شامخ شهادت نائل شده اند، از اعتماد و رجوع به شیوه سفارش شده بسیج در امر خدمت رسانی صادقانه به عنوان الگو و نقشه راه شهرداری در برگزاری داستان های متمادی جریان خدمت یاد کرد.

شهردار نجف آباد با اشاره به شروع بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شاخص و محله محور قسمت هفتم جریان خدمت به ارزش 87 میلیارد تومان، کلنگ زنی پروژه پارک مسافر در منطقه یک، ساماندهی خیابان های شهید سمندری و خُرم غربی (زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت) در منطقه دو، ساماندهی و احداث  بلوار توحید غربی به طول یک کیلومتر و آغاز عملیات سالن ورزشی پارک فیروزه در منطقه چهار، پروژه های عمرانی خدماتی سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد، زیرسازی، آسفالت و لکه  گیری و پیاده رو سازی و جدول گذاری در سطح مناطق پنج گانه شهری نجف آباد را از مهمترین پروژه های این قسمت از جریان خدمت دانست که با افتتاح آن به شهروندان مناطق تقدیم می گردد.

امامی با اشاره به خدمات ماندگار ارائه شده در سازمان آرامستان های شهرداری نجف آباد با هزینه 6 میلیارد تومان، از راه اندازی اپلیکیشن جامع متوفیات سازمان و سامانه اطلاعات مکانمند (GIS)، خرید ماشین آلات و تجهیزات، ایجاد روشنایی خیابان معراج به طول 400 متر، بهسازی و آماده سازی سالن شماره یک، ساخت و نصب سکو نماز آرامستان یزدانشهر، عملیات روکش آسفالت ورودی آرامستان جدید و .. به عنوان تنها بخشی از اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش یاد کرد که همه پروژه ها در قالب قسمت هفتم جریان خدمت به شهروندان شریف در مناطق پنج گانه شهری تقدیم گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه