English

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان خبر داد؛

تایید نهایی بیش از ۱۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردستان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان از تایید نهایی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

تایید نهایی بیش از ۱۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید امیرحسین زرگری در خصوص اقدامات بعمل آمده در حوزه مسکن این شهرستان اظهار کرد: مطابق با آخرین آمار، تعداد متقاضیانی که برای طرح های حمایتی مسکن (نهضت ملی مسکن، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال) ثبت نام کردند در مجموع بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر است. 

وی افزود: از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر برای شهر اردستان، افزون بر ۹۰۰ نفر مهاباد و ۸۷۲ نفر شهر زواره ثبت نام نمودند که پس از بررسی های لازم در مجموع افزون بر ۱ هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان با اشاره به تخصیص پروژه بیش از ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط گفت: در حال حاضر پروژه ۲۴ واحدی و ۴۸ واحدی شهر اردستان به ترتیب دارای ۶۴ درصد و ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی است که پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه ها به ترتیب در خرداد و شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد. 

وی بیان کرد: در شهر زواره زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۱۵.۴ مترمربع به تعداد ۲۶ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۲ هزار و ۵۱۹.۷۷ مترمربع به تعداد ۱۴ قطعه در قالب ۲ واحدی در مجموع ۴۰ قطعه برای ساخت ۸۰ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان شد. 

زرگری افزود: در حال حاضر ۶ قطعه زمین به متقاضیان تخصیص یافته است که پنج قطعه آن بصورت گروه ساخت در حال اجرا و تکمیل است.

  وی عنوان کرد: در شهر مهاباد نیز زمینی به مساحت ۲.۹ هکتار به تعداد ۱۱۰ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۳ هزار و ۶۵۶.۷۱ مترمربع به تعداد ۲۰ قطعه در مجموع ۱۳۰ قطعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان تحویل داده شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر ۳ قطعه ۲ واحدی به متقاضیان حائز شرایط تخصیص یافته است که در حال ساخت ساخت و تکمیل بصورت گروه ساخت است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه