English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان :

پیشرفت ۷۶ درصدی پروژه ۱۰۸ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهاقان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از پیشرفت ۷۶ درصدی ۱۰۸ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان خبر داد.

پیشرفت ۷۶ درصدی پروژه ۱۰۸ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان دهاقان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اظهار کرد: این شهرستان دارای ۲ شهر دهاقان و گلشن بوده و آخرین محدوده مصوب شهر دهاقان با الحاقات جدید به میزان ۷.۵۳۲ هکتار و حریم شهر دهاقان ۳.۵۶۴۲ هکتار است. 

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر یک هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان بیان کرد: پروژه ۱۰۸ واحدی دهاقان شامل ۵۴ بلوک ۲ طبقه با زیر بنای ۱۱ هزار و ۸۵۰ مترمربع است که سازه آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ شروع و در اردیبهشت ۱۴۰۲ با پیگری‌های به عمل آمده به پایان رسید و در حال حاضر عملیات نازک کاری آن در دست اقدام است.  

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در خردادماه ۱۴۰۳ به پایان برسد، گفت: در راستای اجرای پروژه ۱۰۸ واحدی، قطعه زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۱۲۱ مترمربع تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهاقان شد که هم اینک به لطف خدا این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی است. 

طیاری خاطرنشان کرد: در اواسط سال ۱۴۰۱ با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، طی ۲ مرحله و در مجموع ۶۰.۶ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان دهاقان الحاق شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه