English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

ثبت نام بیش از ۱۵۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تا کنون بیش از ۱۵۱ هزار نفر متقاضی بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان بوده‌اند.

ثبت نام بیش از ۱۵۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد: از ۲۸ مهرماه سال‌جاری که ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد تا کنون افزون بر ۱۵۱ هزار نفر برای استان اصفهان در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام کردند. 

 وی اذعان داشت: بر اساس آخرین گزارشات بیش از ۴۳ هزار نفر برای شهرهای جدید استان و افزون بر ۱۰۸ هزار نفر نیز برای سایر شهرهای استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن بوده‌اند. که بیشترین آمار ثبت نامی در سطح استان به شهر جدید بهارستان اختصاص دارد. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۷ درصد نسبت به کشور است گفت: براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت ۵۷ هزار و ۴۶۸ واحد است که این عدد برای چهار سال به بیش از ۲۲۹ هزار واحد می‌رسد. 

 وی ادامه داد: مطابق با این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در سطح استان اصفهان بصورت سالانه یکهزار و ۳۴۸ هکتار است. 

علیرضا قاری‌قرآن عنوان کرد: در حال حاضر از ۱۰۹ شهر استان اصفهان برای تعداد ۴۳ شهر تامین زمین شده که هم اکنون امکان ثبت نام در سامانه برای این شهرها فراهم است و برای ۳۴ شهر دیگر نیز از طریق الحاق به محدوده زمین تامین شده است. 

 وی با بیان اینکه قرارداد آماده سازی پروژه ۷۵ هکتاری شهرضا (فاز ۵ و ۶) منعقد شده است گفت: پروژه ۲۷ هکتاری جنب دانشگاه کاشان و ۶۷ هکتاری گلپایگان در حال انعقاد قرارداد آماده سازی هستند. 

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا ۱۵ آذرماه سال جاری امکان ثبت نام در سطح استان اصفهان برای شهرهای فولادشهر، بهارستان، مجلسی، شاهین‌شهر، شهرضا، کاشان، اردستان، اژیه، انارک، برزک، تودشک، تیران، جندق، حسن‌آباد، خوانسار، خور، داران، دهق، زواره، سده لنجان، علویجه، فرخی، فریدونشهر، گلپایگان، مهاباد، میمه، نصرآباد، نوش آباد، نیاسر، هرند، ورزنه، وزوان، کمه، کوهپایه، آران وبیدگل، ایمانشهر، باغ بهادران، بویین ومیاندشت، طالخونچه، فلاورجان، قهدریجان، گلدشت و نطنز وجود دارد.    

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان یادآور شد: متقاضیان این امکان را دارند تا در مهلت تعیین شده با دارا بودن چهار شرط فرم ج سبز، نداشتن ملک خصوصی، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین به دلیل وجود شرایط کرونایی و رفاه حال متقاضیان، برای ثبت نام در سامانه ثمن نیازی به مراجعه به دستگاه اجرایی خاصی نیست و این اقدام به صورت اینترنتی قابل انجام است.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه