English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شاهین شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ازآغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شاهین شهرخبر داد.

 آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن بیان کرد: قرارداد ۱۰۰۰ واحد مشارکتی درشاهین شهر با بنیاد مسکن منعقد شد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

وی گفت: ساخت مساکن طرح اقدام ملی در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر استان که بصورت آپارتمانی است از طریق برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار می شود.

قاری قرآن بیان کرد: در این طرح ملی که ۴۰۰ هزار واحد مسکن در استان های مختلف کشور ساخته می شود، حدود ۱۸درصد، معادل ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد مسکونی سهم استان اصفهان است. از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فوالدشهر و مجلسی ساخته می شود و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان و مطابق با سرفصل های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی احداث می شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۲۱۲۱ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن ساخته می شود، گفت: با توجه به تنظیم تفاهمنامه با بنیاد مسکن، دستورالعمل های لازم نسبت به واگذاری زمین به بنیاد مسکن جهت احداث ۴۴۲۵ واحد در ۴۷ شهر استان بصورت اجاره ۹۹ ساله و احداث ۱۷۴۰ واحد در ۷ شهر استان بصورت فروش اقساطی اقدام شود. 

قاری قرآن در ادامه گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان می توان به شناسایی و تامین زمین به میزان ۷۲۲۹۲۳ متر مربع برای ۷۱۶۵ واحد مسکونی، برنامه ریزی برای تامین و واگذاری زمین برای اقشار ویژه به میزان ۶۹۸۷ واحد و برنامه ریزی برای تهیه طرح آماده سازی فاز ۱ و ۲ به میزان ۴۲۳ هکتار در ۱۰ شهر استان اشاره کرد. 

وی عنوان کرد: عملیات ساخت مساکن طرح اقدام ملی شهرهایی که بصورت آپارتمانی طراحی شده است از جمله شاهین شهر، کاشان، زرین شهر، مبارکه، شهرضاو ... از طریق برگزاری فراخوان و انتخاب پیمانکار انجام می شود.

مدیرکل استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: شرایط انبوسازان تا هفته آینده در سایت اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام می شود و انبوه سازان واجد شرایط می توانند آمادگی خود را جهت ارزیابی اعلام کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی