English

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت؛

اطفای حریق ۳۹۴ خودرو توسط آتش‌نشانان اصفهانی

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اطفای حریق ۳۹۴ خودرو از ابتدای امسال تاکنون توسط آتش‌نشانان خبر داد.

اطفای حریق ۳۹۴ خودرو توسط آتش‌نشانان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امید باقری با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته ۲۶۵ عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی و تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه سازمان آتش‌نشانی امدادرسانی شد که ۱۰۶ مورد آنها حریق و آتش سوزی و ۱۵۹ مورد حوادث و خدمات ایمنی بوده است.

وی یکی از شاخص‌ترین آتش‌سوزی‌های هفته گذشته را حریق وسایل نقلیه با فراوانی ۱۱ مورد دانست و افزود: تمام حریق‌های صورت گرفته در سازمان آتش‌نشانی مورد بررسی دقیق و گزارش علت آن‌ها تهیه و تحلیل درباره مربوطه انجام و آرشیو می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۶۲ مورد حریق وسیله نقلیه انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۹۴ مورد حریق خودرو به این سازمان گزارش شده است که نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی لازم را انجام دادند.

باقری گفت: بر مبنای گزارش کارشناسان متخصص سازمان آتش‌نشانی در زمینه علت‌یابی حریق خودرو، از بین ۶۶۲ مورد حریق خودرو در سال ۱۴۰۱، ۳۰۲ مورد مرتبط با اتصالی برق خودرو و ۲۲۸ مورد مربوط به نشت بنزین بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه