English

محسن گلابی خبر داد:

اضافه شدن ۵۱ خودرو و دستگاه جدید امدادی و چند ایستگاه جدید آتش نشانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اضافه شدن 51 خودرو و دستگاه جدید امدادی و چند ایستگاه جدید آتش نشانی در اصفهان خبر داد.

اضافه شدن 51 خودرو و دستگاه جدید امدادی و چند ایستگاه جدید آتش نشانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی گفت:51 خودرو و تجهیزات جدید برای تقویت و ارتقای سطح خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر اصفهان خریداری شده است که با اضافه شدن آنها به ناوگان ضریب ایمنی شهر اصفهان افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در چندسال گذشته 20 دستگاه شاسی ایسوزو، هشت دستگاه شاسی اسکانیا، ۱۰ چرخ فوق سنگین برای امداد و نجات، تعدادی موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری برای این سازمان خریداری شده که مجموعا تعداد دستگاه‌ های خریداری شده 51 مورد است، اظهار کرد: از مجموعه تجهیزاتی که به آتش نشانی افزوده شده است می توان به خرید یک خودروی نجات که ظرف چند ماه آینده به سیستم اضافه می شود، اشاره کرد.  

این مقام مسئول با بیان اینکه خرید اتوبوس در مرحله مناقصه است تا به ستاد فرماندهی سیار تحویل شود، گفت: 4 دستگاه خودرو نیز در اختیار روسای ایستگاه های آتش نشانی قرار داده شده است.  

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای تردد موتورها مجوز گرفته شده و در صورت تاسیس یگان امدادی، از این موتورها استفاده می شود. 

محسن گلابی با اشاره به اینکه اگر برای خرید تجهیزات جدید به موقع اقدام نکرده بودیم ارزش ریالی این وسایل که در زمان خرید حدود 100 میلیارد تومان بود اکنون به بیش از 300 تا 400 میلیارد تومان رسیده بود، گفت: البته اگر زمین ها و اماکن در تملک را هم در نظر بگیریم درمی یابیم در این چندسال رقم بسیار خوبی در زمینه ایمنی مردم از سوی شهرداری هزینه شده است.

*خرید تویوتاهای هایلوکس برای عبور از مکان های صعب العبور

وی با اشاره به اینکه خرید 11 تویوتا شاسی بلند هایلوکس در دستور کار است که در نوروز 2 دستگاه در کوه صفه مستقر کردیم و برای عبور از مکان های صعب العبور قابل استفاده است، اظهار کرد: در چندسال گذشته تجهیزات فردی آتش نشانان در حوادث و حریق نیز افزایش یافت، تعداد 500 دستگاه اور شلوار حریق خریداری شده و در حال توزیع هستیم. 500 جفت دستکش حرفه ای در اختیار آتش نشانان قرار گرفت، همچنین تعدادی هود و چکمه تحویل شد و تعدادی نیز در حال پیگیری است. تعدادی کلاه ضدانفجار و وسایل دیگر نیز در حال خریداری است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا کفش ایمنی خریداری، لباس استحقاقی و لباس های ورزشی هم تحویل شده است. همچنین یک سری وسایل مثل نیم ست های هیدرولیک خریداری و در انبار مستقر است که با آمدن خودروهای اطفائیه جاسازی می شود.

*افزایش دستگاه ها و تجهیزات آتش نشانی به 211 دستگاه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با احتساب 51 خودرویی که به سازمان اضافه کردیم تعداد خودروها به 211 دستگاه رسید. علاوه بر این 27 موتورسیکلت نیز در اختیار آتش نشانی است.

گلابی با اشاره به اینکه هم اکنون در آتش نشانی چند دستگاه نردبان و لدر وجود دارد، گفت: چهار دستگاه لدر و نردبان 56 متری در اختیار ماست که درصددیم دو دستگاه نردبان 42 متری جدید هم اضافه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه