English

محسن گلابی خبر داد:

دستگیری مزاحم تلفنی آتش نشانی اصفهان / بیش از ۱۹۰۰بار مزاحمت تلفنی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دستگیری مزاحم تلفنی آتش نشانی اصفهان با بیش از 1900 بار مزاحمت تلفنی برای نیرو های آتش نشانی دراصفهان خبر داد.

دستگیری مزاحم تلفنی آتش نشانی اصفهان /  بیش از 1900بار مزاحمت تلفنی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن گلابی اظهار داشت:  فرد مزاحمی که طی دو سال و نیم گذشته سبب ایجاد بیش از هزار و 900 بار مزاحمت تلفنی برای نیروهای آتش نشانی اصفهان از طریق شماره 125 شده بود، با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: این مرد 24 ساله ساکن اصفهان بوده و در این مدت اقدام به اعلام آتش سوزی های کذب و متاسفانه ناسزاگویی به کارکنان آتش نشانی می کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد دفعاتی که این فرد طی این مدت برای 125 مزاحمت ایجاد کرده بود، بیش از هزار و 900 بار بود.

محسن گلابی افزود: هرچند ما به این فرد فرصت زیادی برای دست برداشتن از این کار دادیم اما متاسفانه اصرار به مزاحمت از سوی فرد خاطی زیاد بود و در نهایت با ارسال نامه از سوی آتش نشانی به دادستانی اصفهان، این موضوع پیگیری و فرد خاطی بازداشت شد و هم اکنون در زندان مرکزی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: انگیزه و قصد مزاحم تلفنی آتش نشانی اصفهان  توسط نیروهای انتظامی و قضایی در دست بررسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی