English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۵ میلیون انواع اقلام بهداشتی احتکار شده در اصفهان / دستگیری ۹۴ محتکر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 5 میلیون انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده و دستگیری 94 محتکر و متخلف دراصفهان خبر داد.

کشف 5 میلیون انواع اقلام بهداشتی احتکار شده در اصفهان / دستگیری 94 محتکر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کشف 5 میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح 94 فرد متخلف و محتکر نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص نیروی انتظامی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هم حمایت های لازم را می کند بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با همکاری ادراه کل تعزیزات حکومتی ، اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مختلفی بازرسی کردند.

پلمب 300 اماکن متخلف در اصفهان

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب بیش از 300 اماکن متخلف مانند رستوران ها، چایخانه ها، تالارها و کافی شاپ به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی بیان داشت: همچنین 20 مکان نیز که اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از آنها کشف شد پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طرح های مقابله ای پلیس با محتکران و مالکان اماکنی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند با شدت تداوم دارد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه