English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۳ میلیون دستکش بهداشتی و ماسک احتکار شده در اصفهان / دستگیری ۱۵ نفر توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 3 میلیون دستکش بهداشتی و ماسک احتکار شده و دستگیری 15 نفر توسط نیروی انتظامی در اصفهان خبر داد.

کشف 3 میلیون دستکش بهداشتی و ماسک احتکار شده در اصفهان / دستگیری 15 نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: تاکنون 3 میلیون دستکش های بهداشتی، ماسک احتکار شده کشف و 15 نفر دستگیر و 2 مکان که اقدام به انبار لوازم بهداشتی می کردند نیز پلمب شده اند.

وی به خدمات ویژه جامعه پزشکی و کادر درمان که این روزها مجاهدانه در عرصه جضور دارند اشاره کرد و افزود: از جامعه پزشکی ، درمانی و پرستاری که به مردم خدمت می کنند باید تشکر ویژه شود و بدانید مدافعان امنیت با تمام وجود در کنار مدافعان سلامت ایستاده اند.

سردار معصوم بیگی تاکید کرد: دستگاه قضائی در اجرای این طرح حمایت های ویژه ای از پلیس می کند ضمنا اینکه تعزیزات و صمت همراهی بسیار خوبی دارند که جای تشکر دارد و امید است با همکاری مردم و دیگر دستگاه های مرتبط بار دیگر بتوانیم خدمتی به مردم کشورمان ارائه دهیم و ناجا در این ماموریت نیز تا آخر حضور دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کسانی که در فضای مجازی باعث تشویش افکار عمومی می شوند و برای مردم استرس و اضطراب ایجاد می کنند نیز توسط پلیس فتا شناسایی و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد:برای 25 مدیر کانال های اجتماعی در فضای مجازی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند پرونده تشکیل و به مراجع قضائی فرستاده شدند، همچنین به مدیر 35 کانال که شایعاتی انتشار می دادند نیز تذکر جدی داده شد.

وی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان داشت: در دوران دفاع مقدس هنگامی که رزمندگان در معرض حمله شیمیایی و میکروبی دشمن قرار می گرفتند با ایثار و از خودگذشتگی ماسک و تجهیزاتی را که در اختیار داشتند در اختیار هم رزمانشان قرار می دادند ، زیبنده نیست که عده ای سودجو و منفعت طلب در حال حاضر با احتکار ماسک و اقلام بهداشتی به سلامت مردم لطمه بزنند.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص طرح مراجعه ماموران اداره بهداشت به منازل مردم خاطر نشان کرد: این طرح ساز و کار خاصی خواهد داشت و اجرای آن توسط مراجع رسمی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت و پس از اعلام رسمی و فقط برای افرادی که نیاز به حمایت های پیشگیرانه دارند و دارای سابقه بیماری خاص هستند انجام خواهد شد.

سردار معصوم بیگی در ادامه ضمن تشکر از عموم مردم که توصیه های بهداشتی اعلام شده توسط مسئولان مربوطه را رعایت می کنند افزود: مردم عزیز لازم است هوشیار باشند و اگر افراد مشکوکی با عنوان مامور اداره بهداشت به منازل آنها مراجعه کردند حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: محتکران اقلام بهداشتی و تجهیزات مقابله با بیماری کرونا بدانند که کار آنها یک کار غیر انسانی است و پلیس برخوردی قاطع و قانونی با آنها خواهد داشت و اجازه فعالیت به آنها هرگز داده نخواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی