English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اعلام کرد:

کشف یک انبار میلیاردی کالای احتکارشده در نجف آباد / دستگیری یک محتکر توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف انبار میلیاردی کالای احتکار شده در نجف آباد و دستگیری یک محتکر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف یک انبار میلیاردی کالای احتکارشده در نجف آباد / دستگیری یک محتکر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدحسین باباکلانی گفت: یک انبار کالاهای احتکار شده به ارزش 20 میلیارد ریال کشف  و یک محتکر در این رابطه دستگیر شد.

وی افزود: ماموران از یک انبار در نجف آباد مقادیر زیادی کالای احتکاری شامل یک هزار و 300 عدد هود، فر، اجاق گاز، سینک و 80 کارتن پوشک بچه را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات را از سوی کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک محتکر نیز دستگیر شد و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه برخورد با افراد محتکر و اخلالگران در نظام اقتصادی یکی از اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری است، اظهار داشت: طرح نظارت و کنترل بر انبارها به ویژه انبارهای خانگی و حاشیه ای به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد و قاطعانه با افراد سودجویی که به منظور کسب منافع شخصی خود باعث برهم زدن امنیت بازار و اخلال در زندگی مردم می شوند، برخورد می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی