English

حسن امینی:

حریق پیکان وانت در بندرعباس جان راننده را گرفت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: وانت پیکان که با سرعت زیاد در حال حرکت بود پس از برخورد با جدول واژگون و دچار حریق شد که این حادثه فوت راننده را به همراه داشت.

حریق پیکان وانت در بندرعباس جان راننده را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسن امینی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بندرعباس، گزارش حریق یک دستگاه خودرو وانت پیکان در بلوار راه آهن در ساعت 5:15 دقیقه بامداد اطلاع داده شد.

امینی اظهار داشت: یک دستگاه خودرو وانت پیکان که از غرب به شرق بلوار شهید رجایی با سرعت زیاد در حال حرکت بود، در حین دور زدن به سمت بلوار راه آهن پس از برخورد با جدول وسط بلوار به سمت دیگر بلوار واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حین مایعات قابل اشتعال بر روی قطعات داغ موتور ریخته و خودرو را دچار حریق کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: در پی اعلام این حادثه و حریق، بلافاصله اکیپ عملیاتی-امدادی آتش نشانان از ایستگاه شماره 10 به محل حریق اعزام شدند.

حسن امینی اذعان داشت: متاسفانه در این حادثه بر اثر شدت ضربه، راننده فوت و خودرو دچار آتش سوزی شد که اکیپ اعزامی آتش نشانان پس از اطفا حریق و رهاسازی راننده وی را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه