English

در کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت؛

شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در خمینی شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند 37 ساله خمینی شهری در کمتر از 24 ساعت، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

شناسایی و دستگیری یک قاتل فراری در  خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار  حمید علینقیان پوربیان داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، قاتل در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر با سلاح سرد با شخصی درگیر شده که با توجه به شدت جراحات وارده این شهروند 37 ساله در مرکز درمانی فوت می کند و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلومی متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان شناسایی و تیمی از ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر می شود.

سردار علینقیان پور با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه