English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند سازمان یافته سارقان در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتلی که با تشکیل باند اقدام به انواع سرقت در استان اصفهان و تهران کرده بود خبر داد.

انهدام باند سازمان یافته سارقان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار  حمید علینقیان پور در تشریح این خبر بیان داشت: آبان ماه سال 1400 در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل یکی از اتباع در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این قتل آغاز شد.

وی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد جوانی 22 ساله طی یک درگیری در اثر شلیک با اسلحه به قتل رسیده و عامل این جنایت که خود تبعه خارجی یکی از کشورهای همسایه بود نیز به سرعت از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی عامل این قتل بعد از 2 سال زندگی مخفیانه شناسایی و مشخص گردید که اخیرا طی تشکیل باندی 4 نفره اقدام به سرقت از 3 کارگاه مس و ریختگری و سرقت دو خودرو ماکسیما در استان کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی در نهایت محل اختفاء قاتل و 2 همدستش را در استان شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و همزمان هر 3 متهم را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو ماکسیما مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سرباند اصلی دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به یک فقره قتل و سرقت 4 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه خودرو ماکسیما در استان اصفهان ، 2 دستگاه خودرو مگان و جک در استان تهران و 3 فقره سرقت از کارگاه های مس و ریختگری در استان اصفهان به همراه 3 همدستش اعتراف کرد.

سردار علینقیان پور گفت: چهارمین متهم این باند مخوف در یکی از استان های غربی کشور شناسایی و با خودرو ماکسیما مسروقه در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 2 دستگاه خودرو مگان و جک مسروقه دیگری از متهمان تاکید کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند سارقان طبق نظر کارشناسان مربوطه حدود 20 میلیارد ریال برآورد شده است که تحقیقات از اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه