English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل در اصفهان / اعتراف متهمین به ۳۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که بالغ بر 300 میلیارد ریال از اموال منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل در اصفهان / اعتراف متهمین به 30 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت اموال از منازل آنها  موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان دستبرد به این منازل  در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در منازل نهایتاً رد پای باندی 3 نفره را در این سرقت ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که علاوه بر اصفهان در استان های تهران و مازندران نیز مرتکب سرقت شده و  آخر هفته ها هم به استان اصفهان آمده و دست به سرقت می زدند و بلافاصله نیز از استان خارج می شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد سارقان در یکی از مناطق استان تهران حضور دارند که کارآگاهان سریعاً با اخذ نیابت قضائی به این استان عزیمت و طی یک عملیات ضربتی هر 3 متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلا، سکه، ساعت های گران بها، ارز و گوشی های مسروقه به  ارزش 200 میلیارد ریال کشف شد، اظهار داشت: اعضای این باند در اعترافات خود به سرقت از  30 منزل  در اصفهان اقرار کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط آنان توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 300 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:  از ابتدای سال جاری تا کنون  84 باند سازمان یافته جرم سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و منهدم شده که  از این تعداد 21 باند سارقان غیر بومی و درحرکت بودند که آخر هفته ها از منازل سرقت می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه