English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه خبرداد؛

دستگیری سارقان منازل افراد کهنسال در بخش میمه شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری 2 سارقی که اقدام به سرقت اموال منازل افراد سالخورده در یکی از مناطق بخش میمه این شهرستان می کردند خبر داد.

دستگیری سارقان منازل افراد کهنسال در بخش میمه شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت اموال منزل خانمی سالخورده در یکی از مناطق بخش میمه شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد سارقان با سوء استفاده از کهولت سن و تنهایی این زن سالخورده وارد منزل وی شده و پس از استعمال مواد افیونی در منزل ،  اقدام به سرقت تعداد زیادی ظروف مسی قدیمی و اموال با ارزش دیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در نهایت با جمع آوری سرنخ های موجود عاملان این سرقت که 2 نفر از افراد سابقه دار بخش میمه بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف  اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان خاطر نشان کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به 2 فقره سرقت اموال منازل افراد سالخورده دیگر و یک فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بخش میمه اعتراف کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: هرگز از پداران  و مادران سالخورد خود که تنها زندگی می کنند غافل نشوند و ضمن سرکشی مستمر از آنها، حتی المقدور منازل این عزیزان را به حفاظ امن، دوربین مداربسته و تجهیزات بازدارنده دیگر تجهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه