English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

دستگیری قاتل جوان اصفهانی / پایان ۳ سال زندگی مخفیانه در ترکیه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از 3 سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری قاتل جوان اصفهانی / پایان 3 سال زندگی مخفیانه در ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار  حمید علینقیان پور در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در مهر ماه سال 1399  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک قتل عمد در یکی از محلات شهر اصفهان  و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی 28 ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر دو ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و  قاتل نیز قبل از حضور ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پیچیده پلیسی، کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از 3 سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستان های استان مخفی شده است.

سردار علینقیان پور تصریح کرد: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری با مقتول دانست خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه