English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف محموله ۱۵۰ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در مبارکه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی قاچاق مربوط به خودروهای سبک داخلی و خارجی به ارزش 150 میلیارد ریال در مبارکه خبر داد.

کشف محموله 150 میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در مبارکه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد زیادی لوازم یدکی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت با حضور متصدی انبار از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات 31 هزار و 643 عدد انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سبک داخلی و خارجی که همگی فاقد شناسه کالا بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 150 میلیارد ریال است اظهار داشت: محموله مذکور با دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مبارکه توقیف و پرونده ای نیز در این خصوص تشکیل و موضوع برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه