English

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در بخش مرکزی و نیاسر شهرستان کاشان

در ششمین روز از هفته دولت افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های مختلفی در بخش مرکزی و نیاسر شهرستان کاشان با حضور مسئولین انجام شد.

افتتاح  و کلنگ زنی چندین طرح در بخش مرکزی و نیاسر  شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، به مناسبت هفته دولت طرح زارعت چوب شرکت صنایع تبدیلی طهورا با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، معاونین فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولین، در بخش مرکزی بهره برداری شد.

این طرح در راستای جبران کسری چوب، با کاشت ۶ هزار اصله درخت اکالیپتوس در زمینی به مساحت ۵ هکتار با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

استفاده دارویی از برگ اکالیپتوس، کنترل ریزگردها، نقش بادشکن در کنترل طوفان و بیابان زدایی، کم آب بر بودن، سرعت بالای رشد درختان و تولید ۲۴۰۰ تن چوب در زمان بهره برداری از جمله فواید اجرای این طرح است.

بهره برداری از پروژه آسفالت و ایمن سازی جاده آنتن در بخش مرکزی کاشان

پروژه آسفالت و ایمن سازی جاده آنتن و راه های روستایی با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، معاونین فرماندار، بخشدار و جمعی از مسئولین، در بخش مرکزی بهره برداری شد.

پروژه روکش آسفالت و بهسازی جاده امیر کبیر (آنتن)، به طول ۸ کیلومتر که از اواخر سال ۱۴۰۱ تا ابتدای سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه روکش آسفالت و ۲ میلیارد تومان نیز هزینه بهسازی و ایمن سازی ازجمله " نصب علائم ، خط کشی ، شانه سازی" اجرایی شده است.

طی سال گذشته و ۵ ماه امسال حدود ۳۱،۵ کیلومتر روکش آسفالت با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان از جمله " ۸ کیلومتر محور امیر کبیر، ۶ کیلومتر محور قدیم نطنز ،۸ کیلومتر محور برزک،۴ کیلومتر محور مشهد اردهال، ۱ کیلومتر محور قدیم قم صورت گرفته است.

بهره برداری از فاز یک و کلنگ زنی طرح توسعه نیروگاه خورشیدی 

فاز یک پروژه بهره برداری و  طرح توسعه نیروگاه خورشیدی در بخش مرکزی کلنگ زنی شد.

 تولید ۱۰ مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان که در فاز اول ۲/۵ مگاوات آن وارد شبکه شده و اشتغال ۲۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

همزمان با بهره برداری فاز اول، فاز دوم این پروژه نیز کلنگ زنی گردید که در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

کلنگ زنی میدان سه راهی ارمک ،ازناوه،رحق

شروع عملیات جدول گذاری  این میدان از سال ۱۴۰۲ آغاز گردید این پروژه ترافیکی در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع ،اعتبار صرف شده ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها، بخش نیاسر احداث و از بروز حوادث در این نقطه می کاهد .

نصب شیرهیدرانت در ۲۴ نقطه سطح بخش نیاسر 

آغاز عملیات اجرایی نصب شیر هیدرانت، (نوعی سیستم اطفا حریق) که در سطح بخش (نیاسر) و برزآباد در مواقع بحران و آتش سوزی وجود شیرهای هیدرانت دارای اهمیت بالایی هستند و به صورت تجهیزات شهری اطفاء حریق برزآباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال می باشد.

عملیات اجرایی ساختمان دهیاری روستای قِه از توابع بخش نیاسر

این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت ۸۰ متر مربع از محل اعتبارات دهیاری ها و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث می شود.

بهره برداری از داروخانه روستای حسنارود

این داروخانه که به منظور نبودن داروخانه در این روستا و روستاهای اطراف به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت  ۳۰ متر مربع و اعتبار پروژه بالغ بر ۳ میلیارد ریال با مشارکت خیرین روستای حسنارود به بهره برداری رسید.

آغاز عملیات اجرایی دکل مخابراتی و بهره برداری از داروخانه روستای حسنارود

پروژه احداث دکل مخابراتی ایرانسل کلنگ زنی و داروخانه شبانه روزی روستای حسنارود نیز به  بهره برداری رسید.

داروخانه شبانه روزی با توجه کمبود این مهم در سطح بخش و به منظور رفع دغدغه و مشکلات مردم با مشارکت خیرین، ساختمان آن در زمینی به مساحت 30 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در روستای حسنارود احداث و افتتاح گردید.

پروژه دکل خود ایستا مخابراتی ایرانسل با محدوده پوشش آنتن دهی به مسافت ۴ کیلومتر مربع با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه را با همپوشانی برطرف کرده که امسال نیز به بهره برداری می رسد.

بهره برداری سیستم پایش تصویری در روستای برزآباد 

سیستم پایش تصویری روستای برزآباد نیز با تهیه و نصب 16 دوربین، به منظور ارتقاء امنیت روستا و کنترل مباحث ترافیکی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال بهره برداری رسید.

آغاز عملیات ،افتتاح و بهره برداری از آرمستان تاج الدین، فاز یک و دو کمربندی  و پارک بام نشلج 

با عنایت به لزوم رسیدگی و ساماندهی آرامستان ها آغاز عملیات آرامستان تاج الدین با مشارکت دهیاری نشلج وبا اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال حجم عملیات ۲۵۰۰ متر مربع  گردید.

پروژه بام گردشگری و تفریحی نشلج

پروژه بام نشلج در زمینی به مساحت ۷۵۰۰ در قالب طرح جاده سلامت و پروژه تفریحی و گردشگری و اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شروع عملیات از سال ۱۳۹۵ و از محل اعتبارات دهیاری ها و بخشی از کمک های مردمی روستای نشلج برای اهالی روستا و گردشگران قابل استفاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه