English

با حضور معاون استاندار اصفهان صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری ۵ پروژه به مناسبت هفته دولت در کاشا

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان از 5 پروژه در شهرستان کاشان همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری 5 پروژه به مناسبت هفته دولت در کاشا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در چهارمین روز از هفته دولت طرح توسعه شرکت گشتاور فنون مهر با حضور معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ،فرماندار ویژه شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

 محمدرضا جانثاری معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان  ضمن ورود به شهرستان کاشان به همراه فرماندار ویژه و مدیران کل دستگاه های اجرایی  شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان کاشان،‌ بار دیگر ضمن بیعت دوباره با آرمان های امام (ره) و شهدای این شهرستان،‌ یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

بهره برداری از طرح توسعه گشتاور فنون مهر

مدیر عامل شرکت توسعه گشتاور فنون مهر گفت:این مجموعه اولین و تولید کننده پروانه های فلزی فن کوئلی و داکت اسپلیت در ایران است که این مجموعه در زمینی به مساحت ۶۸۰۰ متر مربع با زیر بنای ۳ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۰ نفر به صورت مستقیم  آغاز به کار نموده است .

افتتاح مرکز مشاوره تخصصی مشکلات روانی مهرنیا

این مرکز مشاوره با زیر بنای ۷۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵ نفر ۲۴ مرکز مشاوره اختلالت روانی در زمینه مشاوره تخصصی اختلالت روانی از جمله" افسردگی،اضطراب و وسواس فعالیت دارد.

بهره برداری از اقامتگاه سنتی برازنده  

این اقامتگاه سنتی در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم نمود این مجموعه سنتی دارای ۸ اتاق و ۲۴ تخت که ظرفیت پذیرش و اقامت گردشگر را افزایش و از شاخصه های مهم این خانه تاریخی و اقامتگاه سنتی وجود کوره پخت سفال با قدمت ۸۰۰ساله است .

بازدید از کارگاه منسوجات سنتی؛ این کارگاه سنتی در خانه تاریخی منوچهری و با نگاه بر نساجی سنتی در زمینه بافته های سنتی به عنوان یک کارگاه کارآفرین مشغول بکار است.

بهره برداری از مجتمع مسکونی بنیاد مسکن در طرح بازآفرینی شهری

این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت ۹۰۰متر مربع و با زیربنای ۱۸۰۰ متر مربع در سه طبقه و زیر بنای مفید ۱۲۵۰ متر مربع با ۱۴ واحد مسکونی از محل اعتبارات داخلی معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محدوده بافت ناکارآمد در قالب بازآفرینی شهری احداث شده است.

برای احداث این مجتمع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و پرداخت ۳میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای هر واحد مسکونی به متقاضیان احداث و تکمیل شده است.

در آئین بهره برداری از این مجتمع مسکونی، کلید واحدها از سوی معاون استاندار به مالکان منازل تحویل داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه