English

با فرا رسیدن هفته دولت؛

بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی در شهرستان میناب

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب گفت: در هفته دولت 15 پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان، در شهرستان میناب به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 15 پروژه ورزشی در شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جواد نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان میناب، صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد دو ساله خود پرداخت و عنوان کرد: با هدف تحول در ورزش و توسعه زیرساخت ها کار خود را در این مجموعه آغاز کردیم و  تعامل و همکاری که یکی از راهکارهای مهم پیشرفت هرکاری است را سر لوحه خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی همه برنامه ها در حوزه ورزش شد، گفت: در حال حاضر 25 هیات در شهرستان در حال فعالیت هستند و طی دو سال اخیر 180 مدال آور استانی،67 مدال کشوری و 7 مدال آور جهانی داشته ایم.

نظامی با بیان اینکه 8 هزار نفر ورزشکار تحت پوشش بیمه و سازمان قرارگرفته اند، اظهارداشت: طی دو سال اخیر 9 ورزشکار ملی پوش مینابی برای شهرستان میناب مقام کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات بوجود آمده و فشارهای اقتصادی در حوزه زیرساخت ها به خوبی عمل کرده ایم، افزود: از سال 1398 تاکنون 2 سالن ورزشی چند مظوره در روستاهای نخل ابراهیمی و طیبی شاهی به بهره برداری رسیده است.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان میناب، پنج زمین چمن مصنوعی در روستاهای محمودی، کردر، کولغ کاشی، نوبند و محله رضا علیجی تا پایان اسفند ماه 1399 به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 15 پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان، در شهرستان میناب به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: سالن ورزشی روستای های کرگان و چراغ آباد و 7چمن مصنوعی در هفته دولت آماده بهره برداری خواهد بود؛ 3 چمن مصنوعی دیگر تا پایان مردادماه آماده تحویل از پیمانکار خواهد شد.

نظامی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی ورزشگاه ده هزار نفری میناب از افتتاح فاز اول این ورزشگاه در آینده ای نزدیک خبرداد و  علت تاخیر در افتتاح این پروژه برای هفته دولت سال جاری را نرسیدن به موقع منابع مالی به پروژه عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب با بیان اینکه به دنبال آن هستیم استادیوم ورزشی شهرک المهدی را برای هفته دولت به بهره برداری برسانیم گفت: استادیوم ورزشی شهرک المهدی 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه طی دوسال اخیر 31 خانه ورزشی روستایی در سطح شهرستان میناب به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: تعداد خانه های ورزش افتتاح شده در بخش مرکزی 11 عدد، بندزرک هشت عدد، سندرک و توکهور و هشتبندی هرکدام 6عدد بوده است.

نظامی با اشاره به اینکه تا قبل سال 1398 تعداد سمن های ثبت شده در شهرستان میناب و فعال صفر بوده است، افزود: از سال 1398 تا پایان خرداد ماه سال 1399 تعداد 20 درخواست ثبت سمن به این اداره ارائه شد که ازاین تعداد  پنج سمن به ثبت نهایی رسیده است و مابقی نیز در مراحل تکمیل پرونده قرار دارند.

وی با بیان اینکه از سال 1398 تاکنون 10 سند مالکیت برای اماکن ورزشی دریافت کرده ایم، گفت: در حوزه عمرانی و توسعه فضاهای ورزشی با همکاری اداره مسکن و شهرسازی، جانمایی برای احداث خانه های شطرنج، بوکس، جوان و سالن اختصاصی ویژه معلولین انجام شده است و امیدواریم فضای مورد نظر را به زودی تحویل و اقدامات لازم جهت تامین اعتبار انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب در خصوص رفع نواقص ورزشگاه جهانگیری امینی میناب گفت: یکی از مشکلاتی که ما با آن موجه هستیم این است که اماکن ورزشی میناب از قدمت بالای برخوردار هستند و فضای جدیدی تاکنون احداث نشده است و این اماکن برای یک محدوده زمانی خاص دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید جهانگیر امینی برای مسابقات استانی بسیار مناسب است، گفت: تا جایی که توانستیم تلاش کردیم میزبانی مسابقات را از دست ندهیم اما برای برگزاری مسابقات کشوری قطعا باید یک سری امکانات فراهم باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب با بیان اینکه اگر اعتبار لازم جهت تکمیل پروژه ورزشگاه ده هزار نفری به موقع انجام و پروژه متوقف نمی شد قطعا ما اکنون با چنین مشکلاتی روبرو نبودیم، عنوان کرد: پیگیری های لازم جهت رفع نواقض از طرف ما درحال پیگیری است و اگر طی 6 ماه آینده تامین اعتبار نیز انجام شود، نواقص ورزشگاه شهید جهانگیر امینی برطرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی