English

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:

کاهش درآمد اماکن ورزشی با شیوع کرونا در اصفهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از کاهش درآمد اماکن ورزشی با شیوع کرونا در اصفهان خبر داد.

کاهش درآمد اماکن ورزشی با شیوع کرونا در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدمحمد طباطبایی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا درآمد اماکن ورزشی که در 6 ماهه سال گذشته 6 میلیارد تومان بوده است به حدود ۱۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

وی گفت: در ابتدای حضور خود در اداره ورزش و جونان استان شورای راهبردی ورزش را تشکیل دادیم و همچنین یکی از خبرنگاران را به عنوان مشاور رسانه‌ای منصوب کردیم تا به عنوان پل ارتباطی میان اداره‌کل ورزش و جوانان و مطبوعات در استان باشد. 

وی با بیان اینکه در ابتدای شروع کارم اعلام کردم که حتی اگر یک روز در این سمت باشم برای همان یک روز برنامه دارم، افزود:در این مدت 5 ماهه نیز برنامه‌های کوتاه‌مدت از جمله بازدیدهای میدانی، معرفی نیروی انسانی مناسب برای هر جایگاه و برخی امور فرهنگی را در دستور کار قرار دادم.

این مقام مسئول بیان داشت: مدیریت ورزش به مثابه دوی امدادی است و براین اساس نقدها و نواقص نییز با ترسیم چشم‌انداز روشن و تدوین برنامه‌های مدون قابل حل شدن است.

وی ادامه داد: قبل از انتخاب به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان، در تدوین سند آمایش سرزمینی ورزش استان نقش داشتم و سند راهبردی خود را نیز به عنوان برنامه پیشنهادی به استاندار و وزیر ورزش و جوانان ارائه کردم که خوشبختانه تائید شد.

طباطبایی گفت: قرار شد تا برای ورزش استان برنامه بلندمدتی تدوین و در جلسه بعدی شورای عالی ورزش استان ارائه دهیم.

این مقام مسئول افزود: منابع مالی ورزش استان در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد، و درتلاش هستیم تا از سایر منابع برای این کمبود ها استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگرزاری موج درباره ورزشگاه تختی گفت: مالکیت  ورزشگاه تختی وقفی است و هرسال اداره‌کل ورزش و جوانان اجاره‌ بهای آن را به سازمان اوقاف پرداخت می‌کند.

وی با اشاره باینکه ورزشگاه تختی یکی از چالش‌های هیئت فوتبال بود، اظهارکرد:  با پیگیری‌هایی که انجام شد، شخص برنده متقاعد شد که این زمین باید در اختیار هیئت فوتبال باشد و انصراف داد و هیئت فوتبال این ورزشگاه را به مدت یک سال در اختیار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه ورزشی تختی گنجینه ورزش و فوتبال استان اصفهان است، گفت: در سال جاری برای بهسازی و بازسازی این ورزشگاه بودجه‌ای در نظر گرفته شده که به شرط اختصاص آن، این امر محقق می‌شود.

ورزش و جوانان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه