English

عباس میرزاد در گفتگو با موج جزییات پروژه های دولت در جاسک را تشریح کرد؛

هدیه ۱۲۸ میلیارد تومانی دولت به شهرستان جاسک

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روند بهره برداری و افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان جاسک را تشریح کرد.

هدیه 128 میلیارد تومانی دولت به شهرستان جاسک

عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج هرمزگان، در خصوص پروژه هایی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان جاسک افتتاح شده است، اذعان داشت: پروژه هایی افتتاحی شهرستان جاسک برای هفته دولت 35 پروژه با اعتبار 128 میلیارد تومان بود که از این تعداد، هشت پروژه با اعتبار 58 میلیارد تومان، در طی سفر چند ساعته بنده به این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت رازی با اعتبار هفت میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت خیرین حوزه بهداشت و درمان احداث شده است.

افتتاح پروژه برق

میرزاد در ادامه بیان کرد: بهره برداری از هفت پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از هشت میلیارد تومان در جاسک، یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته در این شهرستان است.

میرزاد ضمن اشاره به دستور استاندار هرمزگان مبنی بر احداث پلاتو و نگارخانه در شهرستان های مختلف استان، گفت: در ادامه ی سفر به جاسک افتخار این را داشتم که اولین کلنگ پلاتو و نگارخانه این شهرستان را بر زمین بزنم.

وی تصریح کرد: این پروژه شامل پلاتو نمایش با ظرفیت 100 نفر، نگارخانه با ظرفیت 35 قاب عکس، کلاس آموزش و تمرین، اتاق گریم و اتاق کنترل، با زیربنای 500 متر و اعتبار 15 میلیارد ریال است.

میرزاد ضمن اشاره به اجرای فاز دوم اسکله کوه مبارک، خاطرنشان کرد: تکمیل اسکله کوه مبارک با سرمایه گذاری بخش خصوصی، با اعتباری بالغ بر 360 میلیارد ریال صورت می گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در تشریح روند افتتاح زمین چمن مصنوعی بخش لیردف گفت: این پروژه در این بخش که از توابعه شهرستان جاسک است با اعتباری بالغ بر 360 میلیون تومان ساخته شده که می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه منجر شود.

وی افزود: همچنین موفق شدیم پروژه آبرسانی به روستای عبدو محمد آباد در بخش لیردف را با بودجه ی 25   میلیارد ریالی به بهره برداری برسانیم.

افتتاح زمین چمن

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه