English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف۴۱۷ کیلو مواد مخدر از خودروی پژو پارس در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 417 کیلو انواع مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس خبر داد.

کشف417 کیلو مواد مخدر از خودروی پژو پارس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس خراسان جنوبی از انتقال محموله ای از مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به سمت اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان های شاهین شهر، اردستان، شهرضا و نایین محورهای مواصلاتی تحت کنترل دقیق و رصد هوشمندانه قرار گرفت و سرانجام خودروی مذکور هنگام تردد در محور مواصلاتی شرق استان مشاهده و به آن دستور توقف می دهند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور ماموران با سرعت وارد شانه خاکی جاده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از آن راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران تیراندازی می کنند و در نهایت با توجه به تاریکی هوا و موقعیت خاص منطقه خودرو رها کرده و متواری می شوند.

سردار هاشمی فر گفت: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی پژو پارس متعلق به قاچاقچیان 417 کیلو و 16 گرم شامل ۱۳۵ کیلوو۳۴۰ گرم تریاک، ۱۳۵کیلو و۵۵۰ گرم مرفین ،۱۴۶کیلوو۲۷۰گرم شیشه،یک جفت پلاک جعلی و6 تیغه خشاب حاوی۱۷۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان خاطر نشان کرد: به کسانی از طریق آلوده کردن جوانان به دنبال سودجویی و کسب منافع خود هستند هشدار می دهم که بدانند ماموران پلیس تمام قد در مقابل آنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آنان نمی دهد و قطعاً با برخورد سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه