English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر در اصفهان / کشف بیش از ۵۰۰ کیلو مواد افیونی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 5 قاچاقچی در اصفهان و کشف بیش از 500 کیلو مواد مخدردر عملیات ماموران مبازه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.

دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در اصفهان / کشف بیش از 500 کیلو مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: با تلاش پلیس اصفهان 5 قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال 100 کیلو حشیش و 454 کیلوتریاک از مسیر اصفهان به تهران را داشتند دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: ماموران  مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند محموله ای از مواد را با استفاده از مسیر استان اصفهان به استان تهران منتقل کنند که در این خصوص ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن خودروهای حامل مواد مخدر عمل می کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه این ماموران در یک اقدام  هوشمندانه موفق شدند یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو کامیونت حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی دقیق از آنها 100 کیلو حشیش و 454 کیلو تریاک کشف کنند.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در مجموع 554 کیلو مواد افیونی در این عملیات کشف شد اظهار داشت: در این رابطه 5 قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان، برای انتقال مواد، سختی های زیادی متحمل شده و علاوه بر جاسازی های پیچیده از راه های فرعی و بیابانی طولانی عبور می کنند تصریح کرد: با تمام این موارد پلیس از اشرافیت بالایی برای برخورد با این افراد برخوردار است و با رصد دقیق و هوشمندانه اجازه عرض اندام به آنها نمی دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه