English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد:

دستگیری اعضای باند ۳ نفره قاچاقچیان مواد مخدر در نائین / کشف ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر در نائین و کشف 200 کیلو انواع مواد مخدر در نائین خبر داد.

دستگیری اعضای باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر در نائین / کشف 200 کیلو انواع مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامحسین صفری با اشاره به کشف 200 کیلو مواد مخدر اظهار داشت: نیروهای رزمی یگان تکاوری استان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه در بیابان های اطراف ایست و بازرسی در شهرستان نائین به 3 نفر کولبر که به صورت پیاده در حال دور زدن ایست و بازرسی بودند مشکوک شده و به آنها دستور ایست دادند که متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.

وی افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک اقدام سریع و بهنگام متهمان را دستگیر و طی بازرسی از کوله های آنها 160 کیلو تریاک و 40 کیلو حشیش کشف کردند.

این مقام مسئول با اشاره به غیر بومی بودن متهمان گفت: سوداگران مرگ این مواد را از مرزهای شرقی کشور تهیه و با استفاده از راه های بیابانی و کویری قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند که با هوشمندی و اشرافیت بالای ماموران یگان تکاوری در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: اعضای این باند 3 نفره، پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه