English

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان خبر داد؛

کشف ۵۱ کیلو مواد مخدر در آبادان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از توقیف خودروی حامل موادمخدر و کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان آبادان خبر داد.

کشف ۵۱ کیلو مواد مخدر در آبادان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید داراب‌نیا بیان کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل جاده‌ای ماهشهر به آبادان ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری گروهی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از رصد دقیق عملکرد قاچاقچیان و هماهنگی با مرجع قضایی، یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا حامل مواد مخدر که از استان همجوار وارد خوزستان شده را شناسایی و با تشدید اقدامات پلیسی متوقف کردند.

سرهنگ داراب نیا افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ادامه داد: در این رابطه پنج مسافر به همراه راننده خودرو که همگی در انتقال این محموله دخالت داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه