English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان :

مدیریت یکپارچه شهری می تواند مانع بروز خیلی از مشکلات باشد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد:مدیریت یکپارچه شهری قانونی بوده که اگر محقق شود بسیارمی تواند درحل مسائل مدیریتی شرکت های خدمت رسان درسطح شهرموثرباشد.

مدیریت یکپارچه شهری می تواند مانع بروز خیلی از مشکلات باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد دردیدارمدیرعامل شرکت توزیع برق شهراصفهان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) تصریح کرد: اگرامروزه شاهد ناهماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان شهردرزمینه حفرزمین برای انشعابات جدید هستیم، به دلیل نبود یک مدیریت واحد است که اگر این مدیریت ها به دست شهردار شهر باشد ، می تواند مانع از بروز خیلی از مشکلات باشد.

وی اظهارکرد: سرنوشت ملت ها در دستان آنها است و جز باتغییر فتارها وعادت ها، این سرنوشت تغییر نخواهد کرد.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد:به نظر می رسد تفکیک وظیفه توزیع برق درسطح استان نباید به دو شرکت مجزا اختصاص داده می شد، چرا که رسالت یکی است و وظیفه توزیع عادلانه برق بوده ومدیریت شهر اصفهان و شهرهای دیگراستان درامرتوزیع می تواند یکی باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت یکپارچه شهری قانونی بوده که اگر محقق شود بسیارمی تواند درحل مسائل مدیریتی شرکت های خدمت رسان درسطح شهر موثر باشد، تصریح کرد: اگرامروزه شاهد ناهماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان شهردرزمینه حفرزمین برای انشعابات جدید هستیم، به دلیل نبود یک مدیریت واحد است که اگر این مدیریت ها به دست شهردار شهر باشد ، می تواند مانع از بروز خیلی از مشکلات باشد.

وی درادامه به وجود برخی ازموارد موجود درقبض های برق اشاره و تاکید کرد: به نظر می رسد لازم نیست موراد خیلی جزئی در این قبض آورده شود، این از لحاظ روانشناسانه نیزبرروی مردم تاثیرمنفی دارد،کافی است در قبض ها فقط یک عدد به نام قیمت برق درج شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه صنعت برق یکی ازعرصه هایی است که ایران پس از دوران انقلاب اسلامی رشد قابل قبولی درآن داشته است، به نحوی که میزان تولید برق پیش از انقلاب اسلامی، 9 هزار مگاوات بود وامروزمیزان تولید برق درکشورنزدیک به 70هزارمگاوات مفید است که نشان از رشد چشمگیری است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم درابرقدرتی، استقلال درهمه زمینه ها است، که استقلال در صنعت تولید برق یکی از نقاط استراتژیک بوده و باید براین موضوع تاکید داشت، گفت: یکی ازاقدامات موثردرعدم قطع شدن برق ، استقلال صنایع درتولید برق برای مصرف خود است که این امر شدنی است ولی باید تدابیروطرح های تشویقی قرار داد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به روایت «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.» برحیطه مسئولیت اجتماعی، انسانی و اسلامی افراد جامعه در مصرف بهینه تاکید و گفت: مصرف بهینه، صحیح و به جا نه فقط ازباب مسئولیت اجتماعی بلکه از حیطه اسلامی و مسلمانی  نیزحائز اهمیت است و رعایت آن بر همگان واجب بوده.

در ابتدای این دیدار برخی از مدیران ومعاونین شرکت توزیع برق به بیان گزارشی از وضعیت خدمات ارائه شده در این شرکت در سطح شهر اصفهان است. 

مهرداد دادخواه ، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در سال 1374 این تصمیم گیری انجام شده است که شرکت توزیع برق دراستان دو شرکت است، یکی شرکت توزیع برق شهراصفهان وشرکت توزیع برق استان اصفهان، که 15 هزارمترشبکه جزمحدوده شرکت توزیع برق شهراصفهان است.

وی افزود: در بیش از هزار نقطه سطح شهر، کلید های کنترل از راه دور نصب شده است که زمان قطعی برق شبکه خانگی و صنعتی را تحت هرامری کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان در ادامه یادآور شد: ایران با دارا بودن یک درصد از جمعیت دنیا، 2درصد از انرژی کل دنیا را مصرف می کنند برای اینکه یک ناترازی بین تولید و مصرف برق داریم، که برای مدیریت این امر، طرح های مختلفی ویژه صنایع، صنعت کشاورزی و منازل خانگی و حتی مساجد پیش بینی کرده است.

امام جمعه و شرکت برق اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه