English

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

راه اندازی ۲ نیروگاه بزرگ خورشیدی در امامزادگان اصفهان / تجلیل شرکت برق از اوقاف اصفهان

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از راه اندازی 2 نیروگاه بزرگ خورشیدی در امامزادگان اصفهان و بادرود خبر داد.

راه اندازی 2 نیروگاه بزرگ خورشیدی در امامزادگان اصفهان / تجلیل شرکت برق از اوقاف اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین اسماعیلی‌پور با اشاره به اقدامات ارزنده بقاع استان اصفهان در زمینه راهاندازی نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی اظهار داشت:و نیروگاه بزرگ مقیاس یک و 3.5 مگاواتی در اصفهان و بادرود بهره برداری خواهد شد.

وی گفت:اداره کل اوقاف استان اصفهان بین دستگاه‌های اجرایی استان دارای بالاترین رتبه نصب نیروگاه های خورشیدی در سطح استان شد.

این مقام مسئول افزود: استاندار اصفهان با اهدای تقدیرنامه‌ای از خدمات ارزنده اوقاف استان اصفهان به دلیل راه‌اندازی نیروگاه های خورشیدی و تولید برق قدردانی کرد.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه همچنین در این جلسه در خصوص روند ادامه همکاری اوقاف و امور خیریه و توزیع برق شهرستان اصفهان بحث‌هایی انجام شد، ابراز داشت: در این جلسه روند کاهش هزینه‌های راه اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه با کمک توزیع برق استان گفت‌وگو شد و در نهایت کاهش 30 درصدی قیمت نصب نیروگاهها با این روش به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دو نیروگاه بزرگ مقیاس یک و 3.5 مگاواتی در امامزادگان استان اصفهان نیز برای سال جاری در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: نیروگاه یک مگاواتی در مقبره علامه مجلسی با 15 میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار میگیرد و امیدواریم که امسال به رقبات این مقبره اضافه شود.

اسماعیلی‌پور با بیان اینکه نیروگاه 3.5 مگاواتی نیز برای زمین‌های امامزاده آقا علی عباس بادرود در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: هزینه بهره برداری از این پروژه نیز 53 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه برای هر دو پروژه دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین تائیدیه شرکت توزیع برق استان اصفهان دریافت شده است، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها را در سال جاری اجرایی کنیم.

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی سه نیروگاه با ظرفیت 70 کیلووات نیز در شهر اصفهان برای سال جاری در دستور کار است، اضافه کرد: برای این امر تا سه روز آینده مناقصه برای اجرای طرح در سه امامزاده شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 کیلووات برق توسط نیروگاه‌های خورشیدی راه اندازی شده در بقاع متبرکه استان اصفهان تولید می‌شود، ادامه داد: شرکت توزیع برق اصفهان برای پرداخت هزینههای تولید برق بسیار به موقع عمل می‌کند.

اسماعیلی‌پور با بیان اینکه هر سه ماه یکبار قیمت خرید برق توسط شرکت توزیع برق 20 درصد افزایش می‌یابد، ابراز داشت: از این رو بازگشت سرمایه نسبت به میزان سرمایه گذاری بسیار خوب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه