English

همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجا م شد؛

توزیع ۳۰۰۰ افطاری ساده توسط امامزاده ستی فاطمه (س) در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان از توزیع 3000 افطاری ساده توسط امامزاده ستی فاطمه (س) همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان خبر داد.

توزیع 3000 افطاری ساده توسط امامزاده ستی فاطمه (س) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر توسلی گفت: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) 3000 افطاری ساده  شامل (نان ،پنیر ،خرما ) به ارزش 62 میلیون ریال همراه با کاروان شادی توسط هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه (ع) برای روزه‌داران در محله های اصفهان پخش شد.

این مقام مسئول افزود: همزمان با تولد امام حسن (ع) کاروان شادی در محله های اصفهان توسط هیئت امناء امامزاده ستی فاطمه راه اندازی می شود که 500 پک فرهنگی به ارزش 125 میلیون ریال جهت توزیع بین مردم آماده شده بود.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی افطاری ساده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح افطاری ساده توسط بقاع متبرکه استان با کمک هیئت امنای امامزادگان و خیّرین در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توسلی بیان کرد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم هر روزه در ساعات مختلف بعد از نماز صبح، قبل از نماز ظهر، بعد از نماز ظهر و عصر، قبل از نماز مغرب و بعد از نماز مغرب و عشاء در سطح امامزادگان استان  به صورت مجازی برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان با بیان اینکه برنامه مسابقات قرآنی در سطح استان و شهرستان‌ها در این ایام برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنیحفظ و قرائت قرآن تا 16خرداد ادامه دارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه