English

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

۴۰۰ دستگاه خودروی دارای سرعت غیر مجاز در استان اصفهان توقیف شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از توقیف 400 دستگاه خودروی دارای سرعت غیر مجاز طی هفته اخیر در استان اصفهان خبرداد.

400 دستگاه خودروی دارای سرعت غیر مجاز در استان اصفهان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سرهنگ اصغر زارع گفت: در راستای جدیت پلیس در حوزه کاهش حوادث و جان باختگان رانندگی 400 دستگاه خودرو دارای سرعت غیر مجاز طی هفته اخیر در راه های برون شهری استان اصفهان توقیف شد.

وی بیان کرد : با توجه به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی استان در خصوص توقیف خودرو های دارای سرعت غیر مجاز در راه های برون شهر استان، با گذشت یک هفته از زمان اجرای این طرح تاکنون تعداد 400 دستگاه خودروی دارای سرعت غیر مجاز روانه پارکینگ و رانندگان متخلف نیز جهت آموزش به کلاس های آموزشی معرفی شدند.

سرهنگ زارع افزود: به جهت اینکه علت اکثر تصادفات راه های برون شهری استان سرعت غیر مجاز است و اجرای این طرح نیز تأثیر بسزایی در کاهش حوادث جاده ای خصوصاً در فصل تابستان که فصل مسافرت ها است دارد انشاالله این طرح به قوت خود باقی خواهند ماند و به صورت مستمر نیز ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان در پایان خاطر نشان کرد: توصیه همیشگی و مهم ما به رانندگان این است که هنگام رانندگی ضمن اینکه خود و کلیه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را می بندند حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند ، چون وقتی راننده ای سرعت مطمئنه را رعایت کند در هنگام مقابله با خطرات هم سریعتر میتواند عکس العمل از خود نشان دهد و شدت تصادف نیز در سرعت های پایین کاهش پیدا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه