English

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خبرداد؛

توقیف ۶۱ خودرو و موتورسیکلت متخلف درخوروبیابانک

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از توقیف 61دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در راستای تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبرداد.

توقیف 61 خودرو و موتورسیکلت متخلف درخوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سیدرضا علوی بیان داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر و برخورد با خودرو و موتورسیکلت‌هایی که با حرکات نمایشی و ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، طرح ویژه برخورد با این متخلفان طی یک هفته گذشته در شهرستان خور و بیابانک به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با تلاش های شبانه روزی و گشت زنی های فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی تعداد 12 دستگاه خودرو و 49 دستگاه موتور سیکلت متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک در پایان ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث انضباط ترافیکی در سطح معابر می شوند خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد قلیلی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را برهم زنند و به طور قطع تخلفات آن ها از دید پلیس پنهان نخواهد ماند و این خودرو و موتور سیکلت ها ضمن اعمال قانون، توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه