English

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبرداد؛

توقیف ۹۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از اعمال قانون و توقیف 91 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که با سرعت غیر مجاز، حرکات نمایشی و ایجاد آلودگی صوتی برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند خبر داد.

توقیف 91 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ  شکرالله پورخاقان در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی در سطح معابر،خودرو و موتورسیکلت‌هایی که با عدم رعایت مقررات وقوانین برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند و موجبات برهم خوردن نظم ترافیکی می‌شوند توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی در ادمه از اعمال قانون و توقیف 54 دستگاه خودرو و37 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون خبر داد و افزود: رانندگان این خودروها و موتورسیلکت ها با ایجاد آلودگی صوتی، تغییر وضعیت در وسیله نقلیه، دودی کردن شیشه، سرعت غیرمجاز، دور دور کردن و انجام حرکات نمایشی برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا ضمن تقدیر از عموم شهروندان قانونمند که با رعایت قوانین رانندگی باعث انضباط ترافیکی می شوند اظهار داشت: پلیس اجازه نخواهد داد تعداد اندکی از افراد قانون گریز با تخلفات و اعمال هنجارشکنانه خود امنیت  دیگر شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه