English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

بازگرداندن بیش از ۳ هزار خودرو پلاک غیر بومی در اصفهان/توقیف ۸۳ دستگاه خودرو

فرمانده انتظامی استان از بازگرداندن شدن بیش از 3 هزار دستگاه خودروی پلاک غیر بومی و توقیف 83 دستگاه خودرو در اجرای رزمایش نصر یک در اصفهان خبر داد.

بازگرداندن بیش از 3 هزار خودرو پلاک غیر بومی در اصفهان/توقیف 83 دستگاه خودرو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی بیان کرد: با اجرای طرح نصر 1 در اصفهان 3 هزار و 317 دستگاه خودرو غیر بومی از جاده های استان بازگردانده شدند و اجازه ورود به داخل استان به آن ها داده نشد.

وی اضافه کرد: همچنین  یک هزار و 39 دستگاه خودرو جریمه 500 هزار تومانی  شدند 83 دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان به اعمال قانون 8 هزار و 479 دستگاه خودرو که از قانون زوج و فرد سر باز زده بودند اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این مدت به 905 دستگاه خودرو نیز تذکر دادند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: در این رزمایش از 2 هزار و 22 مکان بازدید به عمل آمد و 23 هزار و 950 لیتر الکل صنعتی اتانول قاچاق نیز کشف و به شبکه بهداشت استان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، حفظ سلامتی وجان مردم برای پلیس از هر چیزی ارجح تر است، گفت: در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم و کسانی که با تخلف از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سلامت جامعه را به خطر بیندازند برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه