English

سرهنگ محمدی خبر داد:

ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲و۱۳ درسطح شهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تردد خودروهای شخصی از درب منازل در روز های 12 و 13 فروردین ماه در اصفهان مطلقا ممنوع است.

ممنوعیت تردد در روزهای 12و13 درسطح شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار داشت: درراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره آن امسال در روزهای 12 و 13 فروردین ماه رانندگانی که درسطح  شهر اصفهان تردد کنند علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی با برخورد قاطع پلیس روبرو می شوند.

جریمه 500 هزار تومانی 252خودرو در اصفهان

این مقام انتظامی بیان داشت: تاکنون 252 خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان جریمه 500 هزار تومانی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به جریمه 8 هزار و 652 خودرو در طرح زوج و فرد طی 48 ساعت گذشته و جریمه 971 خودرو که در حاشیه زاینده رود توقف کرده بودند اظهار داشت: افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند بدانند این بی مبالاتی های یک حق الناس است و چه حق الناسی بالاتر از اینکه سلامت مردم را به خطر بیاندازند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد نیروهای خدماتی و امدادی در روزهای 12 و 13 فروردین ماه تمهیداتی در نظر گرفته که بتوانند ماموریت هایشان را انجام دهند.

سرهنگ محمدرضا محمدی همچنین اشاره ای نیز به همکاری بیش از 80 درصد مردم فهیم اصفهان با پلیس و دیگر دستگاه ها کرد و اظهار داشت: توقف در حاشیه زاینده رود و دیگر پارک ها و محل های تفریح تا حد زیادی کاهش یافته که این مهم می تواند در قطع زنجیره کرونا کمک زیادی کند، البته تردد با پلاک های شهرستان های استان اصفهان در شهر اصفهان وجود دارد که از هم استانی عزیز تقاضا می شود حتی الامکان از سفر به شهر اصفهان خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه