English

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

فرمانده انتظامی کاشان در پیامی هفته قوه قضائیه را به تلاشگران عرصه عدالت گستری تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند در پیامی قوه قضائیه را از ارکان اساسی نظام اسلامی دانست و هفته قوه قضائیه را به تلاشگران عرصه عدالت گستری و احقاق حقوق شهروندی و پاسداران قانون اساسی تبریک گفت.

در ادامه  این پیام آمده است:

قوه قضائیه از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران و نبض سلامت جامعه در عدالت گستری، احقاق حقوق، پاسداری از قانون اساسی و مبارزه با فساد است که با سرلوحه قرار دادن رهنمودها و تدابیر مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز"مدظله العالی" مسئولیتی خطیر و حساس بر دوش دارد.

هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه خادمان دستگاه قضائی و تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران اوست که به دستان پلید استکبار جهانی به شهادت رسیدند و این فاجعه عظیم به عنوان یکی از اسناد رسوایی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران تا همیشه تاریخ، در تقویم اذهان و خاطره ها باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای قوه قضائیه، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه در سطح منطقه کاشان تبریک اعلام می دارم ان شاءالله بیش از گذشته شاهد تعامل و همکاری هرچه بیشتر انتظامی و دستگاه قضا در مسیر احقاق حقوق شهروندی و تحقق عدالت و توسعه جامعه در سایه رهنمودهای فرمانده معزز کل قوا"مدظله العالی" باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه