English

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت روز کارگر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با صدور پیامی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه کار و تولید تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی کاشان به مناسبت روز کارگر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در پیام سرهنگ ایرج کاکاوند آمده است: یازدهم اردیبهشت ماه یادآور تلاش سربازان خط مقدم جبهه سازندگی کشور ، کارگران شریف و زحمتکشی است که در سنگر کار و کوشش، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست دارند.

اکنون مسئولیت سنگین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه های پیشرفت، تولید و نوآوری بر دوش تلاشگران سرافرازی است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و تلاش را در عین توکل برای ساختن ایرانی آباد و شکوهمند یاور و همراه دستان توانگر خویش ساخته اند.

 

دستاوردهای شگرف جوانان وطن که حیرت دوستان و دشمنان را در عرصه بین الملل فراهم آورده است مرهون کار شبانه روزی کارگرانی است که با بردباری، شهامت، غیرت و متانت، هدفشان را تعالی و کمال میهن خویش قرار داده اند و در رسیدن به سر منزل مقصود آرام نخواهند گرفت.

درفرهنگ غنی اسلامی کار، نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه و وسیله حفظ آبروست و هر جامعه ای که اهل کار، چه فکری و چه بدنی باشد، بهروزی و پیروزی اش تضمین خواهد شد.

روز کارگر روز تجلیل از بزرگ مردان و زنانیست که با اراده ای پولادین و روحیه ای خستگی ناپذیر در راستای اعتلای کشور عزیزمان عاشقانه تلاش می کنند.

در بخش پایانی پیام سرهنگ کاکاوند آمده است: اینجانب فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر را در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است را به همه کارگران متعهد و پرتلاش منطقه کاشان تبریک عرض نموده و توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی